Log in om te profiteren van alle extra's
Binnen 2 werkdagen bezorgd
Gratis bezorging vanaf €125
Makkelijk bestellen zonder contract
Staat je antwoord hier niet tussen? Stuur dan een mailtje naar info@foodl.nl
Onze standaard vervoerder is Foox. Grotere bestellingen worden op pallet verstuurd met Transmission. Bij Transmission is het mogelijk om een track-and-trace nummer te ontvangen. Geen track-and-trace nummer ontvangen? Mail dan naar info@foodl.nl.
Helaas, wij zijn een groothandel en leveren alleen aan de horeca, bedrijven, overheid en instellingen en alleen op zakelijke adressen. Het afleveradres moet op Google Maps duidelijk herkenbaar zijn dat het om een zakelijk adres gaat.
Onze standaard vervoerder is PostNL, grotere pakketten worden verstuurd met Transmission. Bij beide partijen is het mogelijk om een track-and-trace nummer te ontvangen. Geen track-and-trace nummer ontvangen? Mail dan naar info@foodl.nl.
Helaas, wij leveren alleen aan bedrijven.
Dat is vervelend en lossen wij graag voor u op. Mail naar info@foodl.nl, vermeld het ordernummer en de beschadiging + de beschadigde hoeveelheid. Indien mogelijk is het fijn om ook een foto erbij te voegen.
Ga naar het inlogscherm rechtsboven in en klik op wachtwoord vergeten. Op de volgende pagina kunt u uw e-mailadres invullen. We sturen u een link om uw wachtwoord te herstellen.
Heel simpel: met uw e-mailadres en KvK nummer. We zoeken automatisch uw zaak en adres op en u kunt daarna direct aan de slag met bestellen! Meestal duurt het aanmaken van een account minder dan 2 minuten.
Retourneren is eenvoudig: Stuur een mail naar info@foodl.nl. Vermeld daarin wat u wil retourneren, de reden, uw naw gegevens en uw ordernummer.
U ontvangt van ons een email met verdere instructies. Alle kosten worden vergoed behalve de verzendkosten die u maakt voor het retourneren. Indien wij het retour halen, betaald u eenmalig onze standaard bezorgkosten. Let op diepvries artikelen, glaswerk en servies producten kunt u niet ruilen of retourneren.
Beschadigd product ontvangen? Mail naar info@foodl.nl en wij zorgen dat het product gratis wordt omgeruild.. Heeft u zelf het verkeerde product besteld dan kunt u dit alleen ruilen voor het juiste product. Wij vergoeden echter niet de evt eerder betaalde bezorgkosten. Deze standaard bezorgkosten betaald u ook voor het omruilen.
U heeft het recht uw bestelling tot 7 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 7 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het orderbedrag gecrediteerd ex evt bezorgkosten. Enkel de kosten voor retour van u naar Foodl zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht zal het product met alle geleverde toebehoren en – in de originele staat en verpakking aan Foodl geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@foodl.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Let op diepvries artikelen, glaswerk en servies kunt u niet retourneren of omruilen.
Producten die snel kunnen bederven of verouderen, denk aan diepvries producten, groenten en fruit. Maar ook geen glaswerk of servies producten.
U als klant zijnde ontvangt kosteloos een vervangend product bij beschadiging of verlopen THT.
Foodl
Adres: Weg der verenigde naties 1
3527 KT Utrecht
Email: info@foodl.nl
TEL: 06-39 63 83 29
KVK: 76663051
BTW: NL009454792B01
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal zoals gepland gaat. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@foodl.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur; https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Ja, dat kan als u een bedrijf heeft. We zijn een partnerschap aangegaan met Sprinque om onze zakelijke klanten de mogelijkheid te bieden om per factuur te betalen/nu te kopen en later te betalen, tot maximaal 30 dagen.
Met Sprinque kunnen zakelijke kopers per factuur betalen met flexibele netto betalingsvoorwaarden. Met Sprinque kunnen klanten aankopen doen bij Foodl en hebben ze de flexibiliteit om 30 dagen na hun aankoop te betalen. Nadat u de risicobeoordeling van Sprinque heeft doorlopen, krijgt u op basis van uw kredietbeoordeling een doorlopende kredietlijn toegewezen met een netto betalingstermijn.
Selecteer Betalen op factuur bij het afrekenen;
Vul uw bedrijfsgegevens in en ontvang realtime een betalingstermijnbesluit;
Ga verder met afrekenen en ontvang uw aankoop;
Betaal de factuur na XXX dagen, via de door jou gewenste betaalmethode.
Sprinque is onze betaalpartner, met Sprinque bieden wij de mogelijkheid aan om XX dagen na de aankoop te betalen. Alle communicatie met betrekking tot deze betalingen wordt gedaan door Sprinque